May 31, 2020

Teori Catatan Benar iluminasi, freemason dan revolusi seperti dalam komik One Piece karya Echiro Oda.

Selamat bertemu kembali teman-teman Dan para sobat semua.

1. Teori kali ini membahaskan tentang organisasi antarabangsa yang tidak lagi rahsia untuk diperbahaskan di laman maya. Apakah organisasi dunia itu yang ingin teori beritahu. Ayuh lanjut, kita mulakan.

2. Teori paling terkenal adalah tentang teori pertubuhan freemason yang telah ada sejak beratus tahun lamanya. Sebuah gerakan berdasarkan kitab Bible dan penganutnya.

3. Teori iluminasi juga semakin hangat diperkatakan. Teori mata satu yang membawa maksud kedatangan Dajal dan pengikutnya. Adakah ini berdasarkan kitab New Testament yang menceritakan tentang teori kedatangan Dajjal suatu masa nanti?

3. Teori baru revolusi ini diperkenalkan di dalam komik One Piece atau dalam Bahasa Malaysia di sebut budak getah. Teori revolusi army ini menceritakan tentang organisasi rahsia yang dipimpin oleh Monkey D Dragon untuk menentang World Govm yang dianggap tidak Adil untuk rakyat seluruh dunia. Adakah Echiro Oda membentangkan tentang cerita permasalahan dunia masa kini? Apa yang pasti, Allah juga yang lebih Maha Mengetahui.





0 Cerita Utama:

Post a Comment